«-(¯`v(:::حكايه حب:::)´¯)-«
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هههههههههه حلوة أوى النكته دى يا مان

هههههههههه حلوة أوى النكته دى يا مان Empty هههههههههه حلوة أوى النكته دى يا مان

مُساهمة من طرف شاطئ الحب الأحد يناير 27, 2008 2:13 am

مرة واحد ماشي في الشارع ، قابل ابو عصام ، بيقول له : هو ابوك بيتكبر علينا ليه ؟ قال له : ليه يا عم ... قال له : من ساعة ما مات محداش بيشوفه ..

* واحد قاعد مع اصحابه وبيحكيلهم : انا مرة طلع لي اسد وكان في ايد كباية مية رميتها بوجه الاسد طلع يركض . رد عليه واحد من اللي قاعدين قال له : صح يا زلمة حكيك مزبوط . انا قابلت نفس الاسد ضربته كف ايدي انبلت .

* واحد فلاح اشترى تلفزيون جديد ، اول ما شغله طلعله عالم الحيوان . قال لابنه : روح يا ولد انت مشغل الصحن في الزريبة .
* مجموعة دول تبرعت للصومال بشحنة ادوية ، فرجعتلها الصومال كلها ليه ؟
- لانها كلها بعد الاكل .

* في واحد دلوع كثير اتجوز وحدة دلوعة اكثر ، خلفوا ولد سموه : ياااااااااااااااااااااي
* اثنين مساطيل راكبين سيارة صدموا واحد .. فالسائق بيقول للي جنبه : انزل شوفو .. مات ولا لسه ؟ نزل المسطول التاني وقال : تعال يمين شوية ..ايووه .. شمال شوية .. ايووه .. بس .. اطلع قدام ... اوكي .. هيك مات

قالت قناة النغنشة والنعنشة عبر مذيعها السيد "زغزغني تقولك" في آخر نشراتها الاخبارية أن الحكومة أصدرت نمط جديد وهو تحصيل ضريبة جديدة على كل من يضبط وهو يضحك في الأماكن العامة ..

فهيا موتوا واضحكوا قبل سريان مفعول الضريبة هههه
شاطئ الحب
شاطئ الحب
المدير العام
المدير العام

https://alaa7-ali8.yoo7.com

- مواضيع مماثلة